Kızlar merhaba. Birkaç gündür bebeğimin kolik olması sebebiyle eşimle birlikte sürekli dışardayız. 1.5 aylık bebeğim dayımın kollarında yengemin kollarında herhangi birinin kollarında vrya herhangi başka bir evin koltuğunda mucize gibi deliksiz uyuyabiliyor ve sadece acıkınca ya da keyfi yerinde etrafı izlerken uyanık kalıyor. Gel gelelim aynı cocuk evde kıyametleri kopariyor ben besleyip uyutana kadar diğer beslenme saati geliyor artık gerçekten nasıl bas edecegimi sasirdim. Tanam gaz sancısı anlıyorum da bu sancı bi benim kucagımda mı oluyor dışarda hic mi yok anlamadım ki