Hamile kalmadan önce ayak numaram 37 idi hatta bazen 36 bile olurdu hamilelik sürecinde ayaklarım çok şişti baya çektim şişlikten doğum yapalı 3 ay olacak eski ayak numarası hala dönemedim ayakkabıların.cok sıkıyor olmuyor zamanla donermiyim yoksa dönecek olsam çoktan donermiydim bi numara büyük mu kalacak ayaklarım 🙄