Yaademm pco vardi ilaçsız regl goremiyordum evliligimin 4 yilindayim diyet yaptim bi suru ot vs ictim olmadı surekli hastaneye gidiyordum regl oldugumdada ağrısından agliyordum ozellere gittim klomen verdi olmadi doğum kontrol hapı verdiler olmadi internetten sürekli arastirdim burada bir annenin dedigi gibi insülin direncimiz dusmedigi için regl olamiyormusuz sonra matofin ilacini zayiflamak icin almistim eczaneye dedim zayiflatiyormu evet ama bunu şeker hastaları kullaniyor zayiflatma ozelligide var ilk ay 2 tane ictim 1 ay icersinde diger ay tekrar ictim 2 tane regl olmadim bi tane daha ictim olmadim ayağımda sknti vardi doktora gittim kan testi vs de yapmışlardı o zaman meger 2 aylık hamileymisim suan oglum 7 ay 25 günlük allah herkese nasip etsin