Merhaba oğlum 21 aylık ilk baştan beri philips aventin fosforlu gece parlayan emziğindwn kullanıyoruz 0-6 ay olanı. Emziği ısırdığı için falan hep aldıklarımda 0-6 idi bir büyüğünü kabul etmeyenler olabiliyormuş diye. Şimdi tekrar kesti dişlerinde yine bu emzikten alacağım ama hangi ayını almalıyım 0-6 dan sonra 6-18 e geçenler bebişleriniz kabul etti mi 18+ olan emziğin ucu iyice büyüyor onu almakta ne bileyim mantıklı mı büyüdükçe dişlerine değme olasılığı artae diye düşünüyorum? Kullanıcı yorumlarını rica edicem teşekkürler ( bu arada sadece uyucağı zaman veriyorum gece de bazen uyanıp kendi takıyor)