Dokuzkasimbebesi 2ay 22 günlüğüz doğduğundan beri hep ıkınır ıkındığı için kusur kakasını gün aşırı veya günden güne yapar desteksiz sallamayı biraktıktan sonra kıvranır kıvranmaktan uyanır valla napacam doğduğundan beri gittikçe düzelir diye bekledim ama değişmedi
Ay-Bek Dokuzkasimbebesi benim kızım da 33 günlük aynı bizimki de sürekli kusıyor kafayı yiyeceğim bu hafta doktorumuza soracağım kontrolde oğlumda hiç olmamıştı