cansuuk 40 gün meme ucu yaram oldu şuan 3 aylık olacağız çok Şükür geçti yaram ama korkumdan çıkaramıyorum gümüş kapağı ne kadar süre daha takılır ?
Asyaveannesi04 cansuuk 9 ay boyunca kullandım mükemmel bir şey gümüş kapak ama şöyle ki dikkatli kullanmak lazım temizlik ve hava alması gerek ara ara yoksa mantar olur göğüsler, bırakın kesikleri daha da vahim bir durum
fatmanurdmrbrbr Ah en büyük derdim oldu bu gümüş kapak. Görür görmez girdim posta. 2ay kullanıp çıkarılıyormuş. Ben 8 ay boyunca yıkadım yıkadım taktım. 2 aydır göğüslerim kesik kesik kesik yara. Can çekişiyorum emzirirken. Ne kremler, merhemler sürdüm yok geçmedi. Lütfen uzun süre kullanmayın. Çok kullanmaktan tahriş olmuş, hava almamış ıslak kalınca mantar da oldu. Mantar geçti allahtan ama yarıklar hala var ve ne yapacağımı bilmiyorum. Doktor şok oldu görünce sen ne yaptın göğüslerine dedi
fatmanurdmrbrbr Bana da akıl verin, medicasol, fito, anestol, lansinoh, kantaron yağı ve kullandım ama o yarıklar geçmiyor. Sütten kesmek istemiyorum oğlum 10 aylık daha. 2 aydır can çekişerek emziriyorum
tombikinannesi fatmanurdmrbrbr gün içinde göğüslerinizi açık bırakıp havalandırın şu delikli hava alan göğüs kalkanlarından(ucuz olandan alablrsnz) takın ve lansisoh baya iyi bu konuda ona devam edin
cansuuk fatmanurdmrbrbr 40 gün boyunca benim de meme ucum kopmuştu 40 günde anca iyileşti denemediğim şey kalmadı tek çare garmastan pomat oldu gerçekten en etki gördüğüm bu pomat oldu 2 tüp bitirdim acımı o dindirdi
fatmanurdmrbrbr cansuuk ebe söyledi. Emziren annenin göğsü ilk aylarda yara olur sonra alışır dedi. Şuan göğüslerim yara deyince bile herkes şaşırıyor bu aylarda ne yarası diye.