İyi günler kızlar oğlum temmuz da 3 yaşını bitirecek ama hala konuşmuyor(baba,anne,abla,anneanne,dede)dışın da bazen anlıyorum bazen anlamıyorum ne dediğini en basiti su isteyemıyor yani cümle kuramıyor kuruyor oda değişik anne su istiyorum yerine anne hmm diyor canım sıkılıyor size sorum nereye götürmem lazım araştırdım bulamadım yardımıcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler💗