mrvbcr0 terafonik Hipp combiotix deneyebilirsiniz mama biraz deneme yanılmayla oluyor ilk başta hangisini severse değiştirmemenizi tavsiye ederim ben Aptamil kullanıyorum çünkü içmedi başka mama. Gaz illaki oluyor ama 3. Aydan sonra nerdeyse geçti bizde.
Ecrininanasi terafonik gaz sorunu yine de oluyor ama aptamil çok gaz yapmıştı kızımda bebelac gold kullanmıştım gaz sancısı azalmıştı