ayliz23 Kızlar daha önce başına gelen oldu mu 2 ay 12 günlük kız bebek gaz için gittik idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik şurupla geçmedi 7 tane iğne yazdı doktorumuz iğneler bitince sonda takılacak daha çok küçük korkuyorum başına gelen var mı 😔
hddd 425307 1 ayligiz başımıza geldi şuan antibiyotik kullanıyoruz doktor tekrar gel falan da demedi siz antibiyotigi kaç gün kullandınız adı neydi acaba sonda enfeksiyona ne yapacak acaba
ayliz23 425307 belirti yoktu ben çok ağlıyor gaz sancısı mı acaba diye götürdüm sabahlara kadar ağlıyordu
ayliz23 hddd klamoks şurup kullandım canım bir hafta bir hafta sonra tekrar tahlil istedi doktorumuz enfeksiyon değeri yüksek çünkü dedi tekrar verdik şurup etki etmemiş dirençli bir mikrop dedi 7 tane amijeksin iğne yazdı sondayıda orta idrar oluyormuş onu almak için taktılar
ayliz23 1 hafta kullandık geçmedi şimdi 7 tane iğne yazdı onları kullanıyoruz orta idrarı almak için sonda takmak lazım dedi poşetle alınan ilk idrar oluyormuş
busra0723 ayliz23 benim oğlum da 3 aylık aynı şekilde bizimde ilaçla geçmedi bugün Amijeksin iğne verdi doktor 5 tane siz kullanınca faydasını gördünüz mü geçti mi enfeksiyon