Fatmanr1 süt korur muhabbeti prolaktin hormonuyla alakalı bir durum. Evet yüksek olunca hamile kalmak güçleşiyor. Ama bu hormon sabit degil ay içerisinde bile dengesiz bir hormon. Yani hiç bi zaman korumaz.
Doğum sonrası ilk kontrolde dr ultrasonda yumurtalıkların oluşmuş süt korur muhabbetlerine inanma dedi. Dr.un hiç bi uyarıda bulunmadı mı ?