Zynnradm biz aynıyız oğlum o aylarda Aynı dediğiniz gibiydi sonra biraz düzeldi gibi sonra yine iştahsız oldu yine düzeliyor gibi oldu yine diş geldi Şuan yine iyi gibi yani yuvarlanıp gidiyoruz 17 ayı geride bıraktık
emiyor boyu kilosu iyi ama iştahsızlık sebze yememesi yumurta yememesi devam ediyor
Pankek krep mücver makarna kuskus erişte pilav bulgur kısır çorba yoğurt muz puding sevdiği şeyleri yapıyorum
Diş dönemi hiçbirşey yemediği oluyor sadece emmek istiyor