Ddm34 peki sadece tek sorun erken bosalmami yani başka birşey dedimi yani bnde 7 aylıkken yaptırdim 4. Gün fln iyileşti yani iyiki yaptırdım diuorum şuan 10 aylık emekliuo hiç yerinde durmuyo hareketli zamanında yaptırsaydim çok kötü olurdu çocuk çünkü sünnet bana cok zor geldi yani ilk iki gün benim için ömründen ömür gitti çocuk her çiş yaptığında sanki dersiniz iğneler batırıyorlardi çocuğa