Zehrauzunoglu Oğlum 3 bucuk aylık. Evimize fazla gelen gıden olmaz. 1 aydır kayınvalidemler geldiğinde bebeğim baska bi bebege dönüşüyo aglıyo, emmiyo, uyumuyo. Ne yapmak lazım nasıl davranmalıyız tecrübeli anneler ? biz baska bı yere gidince de aynısını yapıyor.
Ikrazumra19 Zehrauzunoglu benimde oyleydi ama ben misafirde cagirdim misafirlige dw gittim alisti eve kapatsam daha kotu olucakti bence alisir zamanla aksine soz disari cikari cikarin komsuya falan gidin duzeliyor
Yagmuruzgar Zehrauzunoglu benimde öyle çok güler yüzlü bi bebek ama yabancının yüzüne bakıp bakıp aglardı işe başlayınca akrabam bakmaya başladı evleride çok kalabalık benim bebegi alıp günlere bile gidiyo şimdi maşallah düzeldi öyle bi sorun kalmadı yabancıya aglamıyo
vurgen_armina5919 Zehrauzunoglu Benim kızım da öyledi ve hala öyle şu an 7 aylık kaynanları görünce çok ağlıyor korkuyor ana dışarda öyle değil yabancılar sever kızımı kızımında çok hoşuna gider gülücükler saçar ama onlara neden öyle yapıyor bilemiyorum 🤷🏻♀️
Poncikbirannis Zehrauzunoglu gez zamanka alışır diyorlar ya yalan. Benim bebeğimde öyleydi hep ağlardı yabancı görünce sürekli görse alışır dediler ben gittim eve çağırdım kalabalığa soktum ettim vs 15 aylık hala sık görmediklerine ağlar. Tamamen yapı küçğkken bende böyleymişim, idare edeceksiniz. Yok alışsın diye de bebeğinizi yıpratmayın
Yagmuruzgar Ikrazumra19 benimde öyleydi cnm ablam ve eniştemi sık gördüğü için onlara aglamazdı ama diger tüm herkese baka baka çıglık çıglık aglardı 6 aylıkken geçti ama tabi kalabalığa çok girdi
Umay55 Aynısını benm kızım da yapıo onda 3 ay 14günlük acaba yüzleri tanıyo mu artık ya da seslerden tanıyomu anne baba dışındakileri çnk ablam ve eniştem gelince öyle huysuzlanmıo
Zehrauzunoglu Umay55 evet yuzlerı tanıyo artık ama bu kadar huysuz olması neden kı sankı bı yerıne bı sey olmuş gıbı. Şimdi gıttıler 2 saattır agladı yenı yorgunluktan uyuyabıldı. Onlar da gelmek ıstemıyo gıbı oyle yapıyo bebek dıye. Komsuya fılan cıkarıyım bari farklı ev ortama sokuyum
Ikrazumra19 Yagmuruzgar aynen bende cok goturdum inadina goturdum yani dger turlu eve hapis olmakta olmuyor mecbur alisacak
Zehrauzunoglu Poncikbirannis dogru hem o hem bız yıpranıyoruz belkı bızımkı kısa bı donem surer bakalım inşallah.