Mel955 bazen çıldırmaya ramak kalıyor inanki. Sonra üzülüyorum geri ama yorgunluktan da o an kendme engel olamıyorum. Ayağımda sallamaktan bileklerim ağrıyor. Uyumayınca dursa durmuyor da. Uyutmaya çalıştıkça ağlıyor. Alerjisi de var bazen ne sebeple olduğunu da anlamıyorum hâlâ ıkınmaları falan oluyor. Halbuki tıbbi mama kullanıyoruz. Allah’a büyük konuşmayım ama isteyene versin bir daha bebek büyütme fikri çok uzak😁