zeynebim010723 Kızım 7 aylik 1 aydır uğraşıyorum bi ara 2 3 kasik alıyordu artık ağzını kitliyor d vitaminini demir ilacını bile veremiyorm az da emiyor ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum bi öneriniz olursa lütfen
Kepekekmegi zeynebim010723 yemeği yedieceğiniz zaman bir kaşık kadar da mama sandalyesine koyun onunla oynasın yemeye çalışsın bir yandan da siz yedirin belki faydası olur
binnur64 zeynebim010723 osman gönülal hikayede paylaşmış dün, yemek istemiyosa asla zorlamayın eline verin rahat edin diyo. zorlayınca çok daha kötü sonuçlar çıkıyomuş çünkü, eliyle oynaya oynaya illaki ağzına götürecektir diye düşünüyorum.
BENOYLEUYGUNGORDUMM zeynebim010723 bence zorlamayın. Koyun önüne kendi döke saça oynayarak yemeğe çalışsın ben şahsen öyle yapıyorum
Kepekekmegi zeynebim010723 ağzına götürmemesi önemli değil o zamanla gelişecek öğrenecek onu yiyeceğini ama yemek ile oyalanırken siz kaşıkla yedirebilirsiniz benim bebeğim de 7 aylık bazen yemediğinde öyle yapıyorum