Resmiye canım saglık ocagına gıdıyorsun orda da topuk kanı alıyorlar bebegın hayırlı olsun allah analı babalı buyutsun ayda bır cocuk doktoruna goturuyorsun boyu kılosu bas cevresı takıp edılıyor asıları ıcın sana hastanede ası kartı vermıslerdır saglık ocagında her gıttıgınde dıger ası ıcın yazıyorlar ne zaman gelecegını bol şans bebegine 🙏