Emir0_ ben de psikolojik danışmanım, 2023 sınavında 79 aldım malesef. Bebeğim de 2.5 aylık, şuan hiç çalışamıyorum. Bırakın ders çalışmayı eve ve kendime zor yetiyorum. Üstüne bir de 2 hafta önce ameliyat oldum ah başıma gelenler 😅
Bu arada bebişinizin adı Emir mi hocam, benimkinin adı da Emir 🫶🏻