Kızlar bebeğim 1 aylık. İlk hafta kontrolümüzde hafif sarılığı vardı sadece gözlerinde. Bugün ilk aşımızı olduk biraz daha var geçmiş değil dedi. Sadece gözlerinde mevcut. Sütüm 25 günde anca azar azar geldi. Şu anda acıktığında önce meme eğer doymaz ağlarsa sonra mama veriyorum mecbur mama destekli ilerliyoruz. Hemşire bol bol anne sütü dedi bende isterim bol bol anne sütü gelsin vereyim elimden gelen her şeyi yapıyorum. Tahmini ne zaman geçer bu gözdeki sarılık. Aç bırakmıyorum hiç çocuğumu.