Egenin_pamugu 4 aylıkken ek gıda verenler varmış çocuk daha yemeyi bile bilmiyor ki ne veriyorsunuz anlamıyorum korkmuyor musunuz doktora sordum 6. Ayında tadimlarla başla 7. Ayında karıştır ver dedi veren varmı cidden o ayda merak ettim
bomgomy Egenin_pamugu evet var 3. Ayda verenler bile var 😂 kaynanası ver dedi diye verenleri de okuyorum burda 😂😂
Hayat76 Egenin_pamugu bagzi bebekler kilo alımı yavaşsa 4 ayda ek gida başlanıyor. Normalde 6 ay anne sütü beslenen bebekler için. Benim ikizlerim var kiloları iyi mama ile besledikleri için 4 ayda başla dendi tadım zaten yedirme yok Ama ben 6 ayı bekledim daha yeni başladık
Hiilyuss Egenin_pamugu kabız oldu. Ama muhtemelen siz 6 da da başladanız olacak cünkü bagırsak alısma süreci oluyor. Direk ek gıdaya basladık çünkü meme reddimiz vardı kilo alımı durunca mecbur basladık
CizerBirAnne Egenin_pamugu her şey normalken 4.ayda başlanmaz tabi. Ama alerjik bebekleri 4.ayda başlatan doktorlar var.
selimhankerem Egenin_pamugu keyfi olanları bilmem ama zaruri durumlarda başlanıyor geçen oğlum 4 aylık oldu doktor tadım başla dedi cesaret edemedim mama tavsiyesi istedim mama anne sğtğ gidşyoruz şuan bakalım almazsa zaten 5 ay da başlamayı düşünüyorum çünkü kilo alımı yavaş almıyo bile büyük oğlumda 5 ay 15 günlük başlamıştık.
bomgomy Egenin_pamugu dr umuz 5 ay 15 günlükken tadıma baslayabiliriz istersen 6 yoda bekleyebilirsin demişti ben bekleme tarafıyım
asrinhatasi Egenin_pamugu ben 4.5-5aylıkken tadımlara başladım. 6aylık olunca tadım yaptığım şeyleri karıştırıp çorba yaptım. Sorun da yaşamadım. Çünkü kaşık kaşık vermedim doyacağı miktarda da değildi.
eyvz Ben doğduğundan beri her şeyden parmagimla dudağına çaldım. 4 aylık iken kaşıkla tadimlara başladık. 2 gündür yoğurt yiyoruz 3 4 kaşık olacak şekilde. Tuvaletini de çok rahat yapıyor ve sıkıntısı da hiç olmadı.