777zarifanne Kızlar moralim bozuk geçen dahiliyeye kan verdim demir depolarım boşalmış, B12 m düşük birde sürekli kilo veriyorum halsizim yorgunum bunları yaşayan var mı siz neler yaptınız
snyck 777zarifanne demir depolarim 15 falandı b12de 120 falandı bende fazlasıyla kilo aldım 😊 kilo ile ilgili endişeniz bunlardan yana olmasin troidler falan iyiyse sorun olmaz 3 ay en az demir ilacı kullanın b12 ignelerini düzenli yaptırın yükselir onun dışında uzum çekirdeği toz halinde satılıyor onu yemek faydalı diye biliyorum
teachermom07 777zarifanne sağlıklı beslenmeme rağmen hamilelikten önce kan değerlerim düşük gelmişti. B12 için günlük hap kullandım. Demirim de 3 dü baya düşüktü yani. Çok fazla çay tüketiyordum öğretmenim her teneffüs içerdim onu kestim. Keçiboynuzu Özü tükettim. Ciğer balık kırmızı ete ağırlık verdim normalde sebze ağırlıklı beslenmeyi seviyordum. Bol su içip meyve kuruyemiş bunları da ara öğünlere ekleyince Demirim 3 den 18 e çıktı. Tabi demir ilacı da kullandım. Herşey beslenmeye bağlı Kahvaltınızı ihmal etmeyin vitamin takviyesi ve bol su için. Yapabiliyorsanız yürüyüş egzersiz de rutininize ekleyin.
Mrvsmt2502 777zarifanne pet şişe içine dibine 2 parmak kadar pekmez üstüne 1 limonun suyu üstüne su ekle gün içinde bitir hemen etki ediyor
beyzadodo 777zarifanne kara uzum cekirdegi tozu alin sabah aksam 1 corba kasigi yogurdun icine atip yiyin
Poly-ana 777zarifanne Ben yaşıyorum bir kaç senede bir depolarım boşalıyor ve hastahanede kandan demir veriyorlar oda bir iki sene götürüyor çok iyi geliyor doktorunuzla görüşüp bunu isteyin
PamukPrensesannesii 777zarifanne Genelde hap kullanıyorum. Diğer kontrolde geçmiş oluyor. 13 yaşımdan beri bu sorunla uğraşıyorum. Şimdi eskiye göre daha iyiyim
dreamm 777zarifanne benimde aynı sıkıntım var canım gentle iron 17 mg solgar al eczaneden sabah 1 tane akşam 1 tane iç 1 aya kalmaz düzelirsin 👍
GezginPaNDa 777zarifanne B12 düşüklüğü ve demir depolarının boşalması genellikle kilo artışına neden olur, siz de ilginç olmuş kilo vermek . b12′nin iğnesi var dodex Doktor ne kadar sürede kullanmaniz gerektiğini ayarlar . Demirinde İlaçlarını düzenli olarak kullanırsanız Bir ay içinde toparlarsınız
Deletedmom_98 777zarifanne Tam emin olmamakla birlikte ben bunun bir aşısı var diye biliyorum Kız kardeşim yaptırdı hamileliğinde depoları boşaldığı için. Bir sefer iğne oluyorsun depoların doluyor. Ama ücretli bir aşı baya da pahalıydı Ama kardeşimin özel sigortası olduğu için 2500 mü ne ödemişti
SelimZeynep 777zarifanne anneminde öyle canım ben kendimi bildim bileli ilaç kullanır. İlacı bıraktığı zamanda sürekli çiğ ıspanak tüketir. Ciğer balık et onları bolca yer
Mommyhann 777zarifanne benimde demirim çok düşük ve ilaç kullanıyorum cok şükür düzeldi biraz bide ben hergün pekmez limon yapıyorum içiyorum oda cok etkili oluyor deneyin mutlaka
Nergisssss 777zarifanne iştah kaybınız mı var peki neden kilo veriyorsunuz demir en iyi besinlerden alabilirsiniz avakado kuzu ciğer vs.gibi b 12 herkeste var zaten vitamin alirsiniz dengelersiniz yardimi siz saglikli dogru besinler alarak yapabilirsiniz