Bebeğim 3 ay 11 günlük ve birkaç gündür çok huzursuz 2 buçuk aylıkken gazı bitmişti ağlamaları kesilmişti şimdi tekrardan başladı ama feryat figan bu nedir atak mı ??? :((( Emmek istememeye başladı emzik de artık istemiyor sadece ellerini emip ağlıyor