ucagustosikibinyirmiuc Kızlar merhaba, bebegim cumartesi günü tam 6 aylık oluyor. Hipp mama kullanıyorum 2 numarasının üstünde 6. ayın sonundan itibaren yazıyor. Yani 6. ayi doldurmamız mı gerekiyor yoksa 2 ye geçeyim mi anlamadım. Bilgisi olan var mı 🥲
Melis1706 ucagustosikibinyirmiuc hipp i bilmem ben sma da 6. Ayini doldurdu elimdeki 1 numara bitince gectim.elindeki 1 numarayi bitir oyle gecebilirsin
mrvyhya ucagustosikibinyirmiuc merhaba bnde siiznle aynı durumdaydim 4 gün var 6 ay olacak siz nasıl yaptınız arastirdiniz mi geçtiniz mi hemen 2 numaraya yarın hipp iletişimi arayacağım bilgi alamazsam diye burdan da araştırıyorum
ucagustosikibinyirmiuc Melis1706 elimdeki bitmek üzere yenisini alacağım o yüzden ne alayim emin olamadım. Bazi mamalarda 6. aydan itibaren yazıyor bazılarında sonundan itibaren yazıyormuş