merhaba annelerim bebeğim 6 ay 2 gün erkek bebek. cinsiyetin ne önemi varsa.. yine de söyleyeyim ben neyse.
kilomuz 7 boyumuz ise 71 cm
doktor bugün bana kilosunun az olduğundan bahsetti kilo aldırın dedi sizce bu bebek zayıf mı bana normal geliyordu yani gayet de maşallah iştahlı bir bebek. boyu da iyi diye düşünüyorum azıcık moralim bozuldu nedense sizce sıkıntı var mı :(