Aden4128
Öncelikle sabırlı olmanızı biran önce bu dönemin geçmesini diliyorum bende aynı durumları yaşıyorum. Büyük kızımda doktor nurse harveys önermişti baya bı kullandık hiçbir fark olmadı sonra bı yakınım biogaia deneyin demişti çok iyi geldi şuan 41 günlük bebeğim var ona yaramadı biogaia başka bir şey önerdiler şurup gibi doğal bişey oda ise yaramadı bence hala veriyorum ama birkaç gün daha deniyim diye . Kimyon rezene çayı, ılık suda duş, sıcak havlu, zeytinyağı,gaz damlası, masajlar birçok yöntem denedim olmuyor bilmiyorum geçici bir süreç bu ama inşallah hızlı geçer 🙏🏻 şuan karnının üstüne yatırdım kendi yastığımın üstüne yatırdım bide rahatladı inşallah güzel uyur . Göğüs pedi veya işte süt kokusu ve senin kokunun olduğu birşeyi baş ucuna koy rahatlatıyor onu birde piş piş+ süpürge bütün gece değil ama sakinleştirmek gerektiğinde çok etkili 🙏🏻