Kızlar oğlum 23 aylık olmak üzere, bu ara grip gibi zaten ilaç içmek istemiyor direk kusuyor, ama bizim konumuz yemek de yemiyor doğru düzgün sevdiği şeyleri yapıp yedirmeye çalışıyorum 3 4 lokma yiyor 5.lokmada ağzından atıyor bunu her şeyde yapmaya başladı kahvaltı akşam yemeği meyve yerken yemesi güzel di ama ilaç içirmeye çalışırken ağladı onun etkisi mi midesi mi bulanıyor anlamadım , geçici bir durum mu acaba çünkü çok sinir bozucu ısrar etmiyorum sevdiği yiyecekleri veriyorum yine aynı.