Kajsjdkdjdk 4 ay aşısı ateş yapıyor mu anneler ? Calpol vermeli miyim aşıdan önce cuma günü aşımız var herhangi birşey yapmalı mıyım doktorlar ateş düşürücü vermeyin diyor ama işte korku oluyor bende
gullusah7 Kajsjdkdjdk ben yeni yaptırdım ateşi çıkmadı bebeğe göre degişir tabi Bence ilaç verilmelik bir olay olcağını sanmıyorum
Zeynep4458 Kajsjdkdjdk benim çocuğumda ateş olmadi. Genelde ateş olmuyor bence hemen verme bekle ateşi çıkacak gibi olursa verirsin
EbruBoluKaya 2.ay aşılarında çıktı mı ateşi? Verem yapılmayacak sadece diğer aşılar aynısı bacaktan yapılanların 2.dozu 4.ayda yapılıyor