yine acillere düstük bogaz enfeksiyonu kulak enfeksiyonu simdi de sabah kalktık sol göz şişmis dün çapaklıydı soğuk algınlıgından diye düsünmüstüm doktor damla verdi eger daha cok siser ve morarırsa hemen getirin göz kapagı kaslarının enfeksiyonu ise cok riskli yatıs vermemiz lazım dedi ve o kadar korktum ki yani zaten son bir canım vardı sanki o da cıktı biliyorum rabbim baska caresiz hastalıklar vermesin utanıyorum bu yüzdende ama yorgunum bir aşı olduk ordan beri toparlayamıyoruz ateş cıktı havale korkusu yasadık acilelre düstük baska seyler cıktı simdi bambaska seyler eklendi bebeğim zaten suan be uyuyor ne yiyor bu göz enfeksiyonu basına gelen var mı öneriniz var mı