cisem51 büyük ihtimalle gazdır bizimki 2 ayda coştu sürekli kucağımızda gezdirerek zıplata zıplataa geçirdik o günleri probiyotik al kullan mutlaka forbiome alabilirsin çok pahalı dersen wellcare provimin var o daha uygun ve gaz damlası olarakta nursenin colex şurubu var onu öneririm sıcak su torbası koyuyoduk biz karnına beline sürekli msjlar. çok çeken birisi olarak söylüyorum bunları ve 4. Ayda geçtii