Dilek5353 çok yoğun bir doktor bundan dolayı öyle ince ince her detayı size anlatacak vakti yok 5 dk falan sürüyo muayeneleri sorduğunuz her şeyi yanıtlar tabi o yönde sorun yok asla randevu saatinde girmiyorsunuz içeri saatlerce bekliyorsunuz kadını ama işinin ehli bir kadın güler yüzlü iyi bir kadın acil sezeryan olmak durumunda kaldım 2 günde baya toparlamıştım eli güzel sorun yaşamadım çok şükür tekrar hamile kalsam tekrar onu tercih ederim 🙏