ipeklihayat Bebek0707 ayyy hayırlı olsun. Sağlıkla al kucağına inşallah. Benimde ilk yaptığım testim böyleydi.😍
Bebek0707 Kızlaaar bakabilir misiniz ikinci çizgi var mı yoksa ben görmek istediğim için var gibi mi görüyorum 😊
Bebek0707 aylin725_ Yaa 🥰 Teşekkür ederim ama umutlanırım da sonra negatif çıkarsa diye de korkuyorum
Bebek0707 ipeklihayat Teşekkür ederim kesin pozitif midir acaba 🥰 Sonrasında negatif çıkarsa diye korkuyorum.Siz adete kaç gün kala böyle test yapmıştınız ve hangi markaydı ☺️
ipeklihayat Bebek0707 benim adet olmama 4-5 gün vardı test yaptım böyle çıktı. Sonra bekledim adetim 4 gün gecikti kam test verdim 5 haftalık gebeyimişim. Doktora sorduğum da erken döllenme olduğu için erken test yaptığın zaman sonuç demişti.😍
Bebek0707 aylin725_ Kadın doğuma kan testi için gitsem henüz adet gecikmesi olmamış çok erken der mi sizce 😊
Bebek0707 ipeklihayat O zaman ben de kan testi için sizin yaptığınız gibi adet gecikmesini beklesem daha iyi olur 😊
ipeklihayat Bebek0707 evet zaten gittiğinde kaç gün geçti adetinden diye sorarlar. Siz 4-5 gün sonra gidin adetten
Nurgulll35 @Bebek0707 merhabalar oğluma hamile olduğumu bu testin aynısından yaparak öğrenmiştim ve çizgisi aynı böyleydiiii🥹 hayırlısı olsun bence hamilesiniz☺️
Bebek0707 Nurgulll35 Siz adete kaç gün kala yaptırmıştınız beta hcg kaç çıkmıştı hatırlıyor musunuz 😊