Kızlar merhaba memnun kaldığınız markaları yazar mısınız
gulizar0 samsung var çok memnunuz modelini bilmiyorum maalesef
hemsireanne112 modelini yazma imkaniniz olur da yazarsaniz cok sevinirim
Arçelik
Arçelik veya Beko aynı zaten ikisi ekolojikınverter