Fatma22 Beatifullmommy hafta sonu bi arkadasimla konustuk 200 tl para atmis borsaya 900 tl kar etmis bi ayda . Anlamak lazim tabi. Bi arsdtrin derm . Bnde arastrcm .hatta nilen biri ciksada anlatsa keske ;) burdan
Mazikeen Beatifullmommy para birimlerinden habersizken borsaya para yatırmak zarar getirir borsa bilgi işi yatırın altına uzun vadeli unutun
Zeynep-gerda Beatifullmommy direk gram al derim çeyrek bile satarken düşüşe uğruyor ama gramdan zarar etmezsin ayrıca 24 ayar gram alırsan daha iyi olur
Synmannesi Beatifullmommy altın satın al canım hemen banka hesap aç altın hepsini altına çevir bence ya da tam altın ya da çeyrek al 3 4 tane ne ediyorsa
yokolmaz Beatifullmommy benimde yüksek miktarda ,kıyıya köşeye attığım param var ,gram yada çeyrek le degerlndircem
acemianne97524_ Beatifullmommy bı yerde görmüştüm gram altın 24 ayar oluyormuş çeyrek 22 ayar gram almak daha çok kazandırıyor diye. Bana mantıklı geldi gram altın alabilirsiniz.
cnslsfr Beatifullmommy Ben her ay maaşımdan borsaya atarım thy ve tüpraş firmalarına. Araştır ve borsada değerlendir bence