Önceden parmak ucuna basıyordu 5 aydır düzgün basıyor 2 aydır yürüyor 15 aylık, şimdi sanki daha dengesiz ve arada parmak ucunda durmaya calısıyor eskisine nazaran daha cok düşüyor yürürken, böyle olanlar var mı? Netten bakınca allah korusun kötü hastalıklar çıkıyor