Selam Anneler,
Bursa’da yaşıyorum. 11 aylık ikiz bebeklerim var. Ekim ayından beri eve her perşembe temizliğe yardıma bi abla geliyordu. 9-5 arası sil süpür yapıyor, bazen mutfak dolabı siliyor bazen koltuk vs. Kendi iş düzenine kendi karar veriyordu. Dün akşam mesaj atmış ücret 1.000 TL oldu diye. 850 TL veriyordum. İyi biri güvenilir diye şurası olmamış burayı temizle bile demedim bu güne kadar. Böyle pat diye mesaj atarak fiyat arttırmanısına çok canım sıkıldı. Sizce kabul edip devam mı edeyim yoksa başkasını mı bulayım?