Sevgili annelerim benim kızım çok güzel sesler çıkarıyor, istemediği bir şeye tepki gösteriyor, ekrana hiç maruz kalmadı, gün içinde hep kitap okuyup sohbet ederiz. Ama hala baba dede mama gibi sesler çıkmadı. Normal mi bu durum? Bu şekilde geç babildayan var mı?