9 ay 21 günlüğüz sürekli üstümde gelip açıp emmek istiyorum ama zaten 3 aydır tek göğsümü emiyor güzel yemek yiyordu artık onu da yemiyor 8 tane dişimiz var Şuan köpek dişlerimiz su toplamış ama çıkması 1 ay sürer zaten çok hareketli devam sütü kullanan var mı aranızda sürekli emdiği için artık sütüm de iyi gelmiyor