bic inşallah düzelir bakalım haber bekliyorum bende
Ben de ayni sorunu yaşıyorum, ilk bebegi yüklerken hata veriyor
sedauzn kaç kez silip yükledim günlerdir inanın bilmiyorum düzelmedi
Kullanıcı ismimi nasıl değiştirebilirim