Günaydın,
Bebegim gece çok sık uyanıyor, 21:00 uyuya kalıyor, sonra 12:00, 3:00, 4:30 ve en son 6:00 da uyanıyor. Eskiden emmek için uyanıyordu ama dün uyandığında, artık konuşmak için uyanıyor baya uyanık yani, zor uyuttum.
Neden oluyor acaba çok mi erken uyuya kalıyor?