anne46yeni inan, bebegim dogdugunda bende de ayni sorun vardi. Neden mama veriyorum, cocuguma yetemiyorum gibi dusuncelerden depresyona girmek uzereydim. Cok sıkıntılı zamanlardi. Kilolu dogdu kizim ama sonrasinda kilo alimi ayda max.600 gr oluyordu. Simdi 8 aylik oldu kizim ve kilo alimi hala az. Emziricem diye tutturdugum icin 2 ay boyunca cocugunu ac birakmisim. Belki o zaman kafam rahat olsa hem emzirip, hem mama verseydim simdi daha iyi olurdu. Kilosu suan 7.700 gr. Doktor kilosu hala az ama saglikli, mutlu bir bebek diyor. Az önce agladim gercekten, mama yemedi diye. Ama sonra ne oldu, yedi! Illaki yiyecek biliyorum. Tek istedigim gelisimini geride birakmamak. Simdi özel bir mamaya basladi. Umarim işe yarar. 1 kg almasi icin elimden geleni yapiyorum. Sana tavsiyem, bebegine iyi gelecek sey neyse onu yap. Kendini iyi hissetmek icin degil! Ben kendimi yeterli hissetmek icin cocugumu aç birakmisim. Simdiki aklim olsa evi mamayla donatirdim 😔