Deletedmom_98 bi şey sorcam bizde zateb ekran yok orası ayrı , oğlumla 2 kez olmak üzere dışarı çıkıyorum kum toptan su herseyle ilgileniriz park falan konuşurum evde yemekler hep beraber yapılır oturduğumuz da da kitap okurum dikkat setini çözerix yapboz falan hiçbir şey yapmasamda sessiz değiliz hep konuşurum ona rağmen 2 Li cümleleri az war örnek anne tamam anne gel, genelde kendini işaretlerle anlatıyor algıları aşırı açık hiçbir şey unutmaz kırmızı başlıklı kzıı anlatınca bile nerde ne diyeceğimi biliyor ama bu konuşma için canım sıkılıyor normal mi kelimeleri epey war bazılarını yanlış söylese dr