Kızlar merhaba oğlum 18 aylık 2 gündür süren bi ateşi vardı 4 tane azı dişi birden patlamış ama ateşi çok yüksekti bugün acile götürdük 39.8 di ateşi kulak enfeksiyonu dedi doktor orda ateşi düşürüldü ve antibiyotik verdiler bende akşam 9 civarı içirdim antibiyotiği uyuttum 1 saat sonra uyandı emzirmek için gttim kucağıma aldım sonra kustu şeffaf bi şekilde zaten bişey yememişti pek bugün yan etki yapmış olabilir mi acaba bilenler varsa lütfen yazar mısınız 😔