Mervetnl DrkAyz 11 aylık olmak üzere 2 gün var. Son 1 aydır öf yani ne uyku kaldı ne bişi 😅 Geçecek inşallah diye bekliyorum. Tokat gibi vurdu valla.
DrkAyz Mervetnl Bende kendimi 10.ayın ortasında düzelir belki diye avutuyordum ama hiç avutmasam daha iyiymiş 😂😂
DrkAyz HilalBM02 Bende diş olsa sabahta huysuzluk yapar diye düşünüyorum gündüz bişey yok akşam sürekli uyanıyor gerçekten bebeleri anlamak çok zor sağ gözüm seyiriyor kaç gündür uykusuzluktan