Seyma1912 Gzlky 1 numara olarak humana kullandım 2 numara olarak sma kullandım suan 3 numara olarak yine sma kullaniyorum içeriklerine bakarak tercih ettim çok memnunum bebeğimde ne gaz oldu ne de kabızlık sorunu 😊