Kızlar acıle gıtık az once bebegım atesı 39 du dusmuyordu neyse kalktık gitik ama sabaha kadar agladı huzursuz doktora gosterdık bıze donup 39 ates içinmi geldınız dedı gecenın bu vaktınde guldu yanı atesın daha kaç olmadını beklemelıydık?
Evde havale geçirincemi gıdecektık anlamadım ki