Canım anneler 29 aylık oğlum var yeni kreşe başladı. Bikaç sorunlarımıs var birisi kakası geldiğinde yapmaması kaka kaka diyor ama yapmıyor kabızlık sorunu yok diğeri ise yeni olmaya başladi sürekli dışarıya çıkma isteği var ve sinirlenince ağlama krizine giriyor bu gece yaşadık bu durumu 1 saat boyunca çığlık kıyamet ağladı kendine ve bana vurmaları başladı inanın ne yapacağımı bilmiyorum