Merhaba, 46 günlük bebeğim ve 2-3 gündür emzirirken canım çok acıyor. Sanki akciğerlerimden parça kopartılıyormuş gibi, ayrıca göğüs ucunu çıkarttığımda tamamen renksiz olup bi süre sonra kırmızıya dönüyor. Süt mü gelmiyor diye elimle sıktığımda bile süt fışkırıyor ve mastit gibi süt birikme durumum yok çünkü bebişim yeterince obur. Ağlaya ağlaya emziriyorum resmen, hatta emzirmiyorken bile böyle ekşi ekşi bi ağrı var sanki göğsümün içinde. Bunun bi çözümü var mıdır? Nedenini bilen, başına gelen var mı?