Ziynet_Ece Kızlar 6 aylık olduk. 1 hafta oldu ek gıdaya başladık düne kadar çok zor ıkınarak günde 1 defa kaka yapıyordu. Ama dünden beri günde 6-7 defa yapmaya başladı ve kakası aşırı sert sizce normal mi ?
Eksijelibon Ziynet_Ece benimde kakası sert bazende sert değil ama yogun. Günde 1 kere yapıyor. Makatına bebek zeytinyağı sür kaka yapmayı kolaylaştırır cok azcık sür. Kabız olmaları normalmiş ilk başta. 1-2 aya düzene giriyormuş . Her tadımına muhakkak zeytinyapı damlat
Gumus25 Ziynet_Ece ek gıda verirken miktarları cok fazla veriyorsanız kabız olabilir. Bizde 2 -3 hafta oldu başlayalı ama kabız olmadi. Şu an tadım olduğu için minik minik başlamak lazım
Ziynet_Ece Gumus25 ben hiç tadım vermedim direk başladım herşeye o yüzden midir acaba? Her yemek verdiğimde zeytinyağı damlatıyorum yemeklerine. Ama dünden beri çok kak yapınca ve sert olunca bir sorayım dedim
Gumus25 Ziynet_Ece o yuzden olabilir bence. Sonuçta sindirim sistemi daha hazır değil o kadar miktarı azaltın derim sonra yavaş yavaş artirirsiniz