Merve266 Kızlar iyi geceler 9 aylık bebeğim var ve asla geceleri uyumuyor gündüz zaten 1 saat ya uyuyor ya uyumuyor artık delirme noktasindayim aranızda baybay damla kullanan var mı
hayalperest2310 Merve266 doktorumuz vermişti 10 aylık olacak inanın hiç bir faydası yok verilen paraya değmez kullandım da aksine daha da hırcınlaştırıyor
DrkAyz Merve266 Atak döneminde olduğu için kullansanızda fayda etmeyecektir büyük ihtimal biz 10 aylık olduk 8. Aydan beri uyku düzeni bozuldu bu gece hiç uyumadık desem yeridir gece beslenmesini azaltmadığımız sürece de böyle sık sık uyanıcaklar muhtemelen 🥹
57_185 Merhabalar bende kullandım altı aylık oğlum var ama hiç bir işe yaramadı evet daha da hırçın oldu o yüzden bıraktım ama sizde işe yariyabilir her çocuk aynı olmuyor.
alparslan1_ Merve266 uyku eğitimi almayı deneyebilirsiniz. Durumunuzu bilemem ama ücretsiz ulaşabilirsiniz. O damla sersemletiyor sadece bebeğinize bunu yapmayın bence🌸
SeverusSnape Merve266 arkadaşım kullandı bebeği için fakat hiçbir faydasını görmedi. Uyku saatlerini düzenlemesi daha faydalı oldu. Özellikle akşamüstü uyutmamaya dikkat etti, gece uykusuna geçişi kolay oldu ve uyku süresi uzadı bu şekilde.