-sevimlipolyanna- İndirimden 24 paket Islak mendil aldım. Yaklaşık 15 paket daha vardı evde. Evdekiler bitene kadar yeni aldıklarım kurur mu? Ters çevirip bekletmem yeterli olur mu acaba. Siparişim geldikten sonra aklıma geldi 🤔
kubukub -sevimlipolyanna- bende her alışverişe ıslak mendil ekliyorum illa 😂 şimdiye kadar kurumadı ters şekilde duruyolar odada. 25 ekimde aldıklarımı kullanıyorum düşün ne kadar almışım 😂
Mommyhann -sevimlipolyanna- ben oğlum doğmadan önce stok yapmıştım ve o stoklar 7 ay boyunca gitmişti yani düşünün bişey olmaz yani merak etmeyn 😂
-sevimlipolyanna- kubukub ooo süper o zaman teşekkür ederim içimi rahattlattınız bi an tereddüt ettim de 😂