Bende merak ediyorum. Bir de acaba alınan gıda nasıl muhafaza ediliyor? Yani atıyorum koca kabağı vermiyoruz, kalan yarısını nasıl koruyalım. Ben şu an tadımlardayım, bende merak ettim. Kusura bakmayın sizin postunuza soru oldu. İnşallah cevaplayan olur